Hoveniersbedrijf R. Bosma Groenprojecten biedt haar klanten dit jaar een leuke actie. Iedere klant maakt namelijk kans op gedeeltelijke teruggave van de factuur van het hoveniersbedrijf. Deze maand is een klant van Hoveniersbedrijf R. Bosma Groenprojecten in de prijzen gevallen: er werd een cheque uitgereikt van € 919,44. De actie maakt deel uit van een landelijke actie van TuinKeur, het keurmerk waar het hoveniersbedrijf bij is aangesloten.

Mevrouw Moes valt in de prijzen


Rino Bosma, eigenaar van het hoveniersbedrijf, vertelt: ‘Vanzelfsprekend zijn tevreden klanten voor ons het uitgangspunt. Met ons team maken we hier ons elke dag hard voor. In dit licht vragen we elke klant een recensie voor ons te schrijven. In eerste instantie gebruiken we deze feedback om onze dienstverlening nog verder te verbeteren. Anderzijds geven de recensies andere tuingeïnteresseerden de gelegenheid zich objectief een beeld van ons bedrijf te vormen. Recensies zijn daarom erg belangrijk voor ons bedrijf.

Met het invullen van een recensie maken onze klanten dit jaar ook nog eens kans op 1.000 euro cashback. Eén van onze klanten is hierbij deze maand in de prijzen gevallen, fantastisch toch?’

TuinKeur gecertificeerd
Hoveniersbedrijf R. Bosma Groenprojecten is TuinKeur-gecertificeerd. Aansluiting bij dit keurmerk betekent dat het bedrijf uitgebreid is gecheckt en doorlopend wordt gecoacht. Hierdoor kunnen de vijf zekerheden van TuinKeur worden geboden. Door deze vijf zekerheden is men er bij dit hoveniersbedrijf van verzekerd dat er een betrouwbare en professionele partij in de tuin werkt die service en kwaliteit biedt.

De CASHBACK-actie gaat verder

Rino besluit: ‘De CASHBACK-actie loopt nog door tot en met november. Met de actie wil TuinKeur de keuze voor kwaliteit belonen. We zijn daarom ook erg enthousiast dat we, naast het bieden van kwaliteit en service, deze actie kunnen aanbieden aan onze (nieuwe) klanten.’